.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي پایان هفته

رييس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور گفت:‌ پس از پشت سر گذاشتن ترافيك سنگين روز گذشته، وضعيت راه‌هاي كشور به حالت عادي برگشته و كليه جاده‌هاي اصلي كشور باز است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، سرهنگ عليشاهي‌ ، افزود: از ظهر روز گذشته تا پايان شب، روز سختي براي پليس‌راه بود، به طوري كه اكثر جاده‌هاي كشور با ترافيك پرحجم روبرو بودند و پليس از طريق گشت هوايي و دوربين‌هاي مركز كنترل، اين وضعيت را كنترل كرد تا هيچ محوري قفل نشود.

وي افزود: در حال حاضر نيز كليه راه‌هاي اصلي كشور باز بوده و ترافيك آرام و روان در آن جريان دارد،‌ اما از روز پنج‌شنبه با افزايش سفرها محدوديت‌هاي ترافيكي را در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه اعمال خواهيم كرد.

سرهنگ عليشاهي با بيان اين كه در 24 ساعته گذشته، 96 فقره تصادف در جاده‌هاي كشور به وقوع پيوسته است گفت: حاصل اين تعداد تصادف، 26 كشته و 118 مجروح بوده كه مهم‌ترين علل وقوع تصادفات نيز توجه نكردن به جلو، ا نحراف به چپ، و تخطي از سرعت مطمئنه و مجاز بوده است.

وي افزود: تاكنون بيش از 20 هزار دستگاه خودروي متخلف در جاده‌هاي كشور توقيف و بيش از پنج هزار گواهينامه ضبط و 150 جلد گواهينامه‌ نيز ابطال شده است.

رييس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور، پرترددترين جاده‌هاي كشور را در استان‌هاي هرمزگان، اصفهان، سمنان، گيلان، مازندران،‌ خراسان رضوي، فارس، و محورهاي شمالي كشور خواند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.